سیستم پیجینگ سیستم صوت

سیستم پیجینگ برای درمانگاه کلینیک و مطب-سیستم صوت

سیستم پیجینگ درمانگاه,کلینیک و مطب:

سیستم پیجینگ برای درمانگاه کلینیک و مطب:در داخل درمانگاه و کلینیک های مختلف به دلیل سرو صدا امکان نوبت دهی کمی با مشکل مواجه میشود به همین جهت برای صرفه جویی در وقت منشی و سهولت در نوبت دهی به افراد مراجعه کننده به مطب  از سیستم پیجینگ درمانگاه و کلینیک استفاده میشود .به این صورت که با جاگذاری اسپیکرهای سقفی و ستونی در سالن انتظار یا لابی پیج از سوی منشی با میکروفون پیجینگ صورت خواهد گرفت و صدا از طریق بلندگوها به راحتی به مراجعه کنندگان خواهد رسید ضمن اینکه آمپلی فایر پیجینگ دارای ورودی فلش میباشد و میتوان از موزیک های لایت برای آرامش بخشیدن به مراجعه کنندگان استفاده کرد.

درمانگاه یا کلینیک (به انگلیسی: clinic) ساختمان یا بخشی در بیمارستان یا مرکز بهداشتی – درمانی که به درمان بیماران یا مراقبت پزشکی از بیماران سرپایی اختصاص دارد. معمولاً درمانگاهمحیطی مستقل می باشد که به درمان بیماران می‌پردازد ولی برخلاف بیمارستان بیماران را بستری نمی‌کند.

در ایران درمانگاه معمولاً می‌تواند دارای بخشهای پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشکی، داروخانه، مامایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و … باشد. مجوز تأسیس و پروانه بهره‌برداری درمانگاه را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه صادر می‌نماید. درمانگاه می‌تواند خصوصی، دولتی یا خیریه باشد. هر درمانگاهی بجز مؤسس باید برای هر شیفت فعال خود دارای مسئول فنی پزشک باشد. درمانگاه می‌تواند عمومی یا تخصصی (مانند درمانگاه پوست و مو یا درمانگاه دندانپزشکی) باشد.

همان طور که تصویر بالا مشاهده میکنید در داخل درمانگاه و مطب به دلیل جدا بودن اتاق و وجود راهروها رفت آمد برای کارکنان و متخصصان به دلیل جستجو یکدیگر در مواق ضروری دچار خلل میشود که با سیستم پیجینگ درمانگاه این مشکل نیز از بین میرود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *