سیستم پیجینگ سیستم صوت

سیستم صوت مدارس , سیستم صوت مدرسه

سیستم صوت مدارس:

برای ایجاد یک سیستم پیجینگ مدرسه یا سیستم صوت مدرسه میتوانیم از آمپلی فایر پیجینگ با قابلیت اذانگوی هوشمند در مدارس استفاده نماییم که این آمپلی فایر اذانگو به صورت خودکار در ساعات شرعی شروع به خواندن قرآن سپس اذان زدن مینماید برای این کار کافیست آمپلی فایر در ابتدا روشن بماند.آملی فایر مدارس با قابلیت فلش-تنظیم صدای زیرو بم-بلوتوث-دارای زون بندی مجزا-دارای مدار محافظ –دارای ورودی میکروفن-دی وی دی و ولوم مستر میباشد.پیجینگ مدرسه یا همان صوت مدرسه از سه قسمت اصلی رک صوتی مدرسه و میکروفن مدارس و بلندگو سقفی یا ستونی و یا شیپوری مدارس تشکیل میشود.برای ایجاد سیستم صوت مناسب برای مدرسه انتخاب نوع اسپیکر بسیار حائز اهمیت میباشد.به طور مثال برای حیات مدرسه از بلندگو شیپوری یا ستونی ضد آب استفاده میشود و برای داخل راهرو مدرسه از بلندگو سقفی یا ستونی استفاده میشود.سرویس سیستم صوت و سیستم پیجینگ مدارس بهتر است به صورت مداوم انجام شود تا از خرابی سیستم صوت مدرسه جلوگیری و به عمر سیستم پیجینگ مدرسه اضافه نماید.برای بهترین سیستم صوت مدرسه و نصب سیستم صوت مدرسه با ما در تماس باشید.

یکی از اصلی ترین ارکان نظم و ایجاد هماهنگی و برپایی  مراسم های صبح گاهی و همچنین تلاوت کلام الله مجید و سرود ملی در صفوف دانش آموزی استفاده از سیستم صوت مدرسه می باشد.برای برگزاری همایش های مختلف,دیدار با اولیاء,سخن رانی,برگزاری مسابقات و… در مدارس استفاده از سیستم صوت مدارس از لزومات می باشد.همچنین توصیه ها و باز داری دانش آموزان از انجام کارهای حادثه آفرین هر چه سریعتر توسط ناظمان اطلاع رسانی خواهد شد و سیستم صوت به عنوان یک وسیله بازدارنده عمل خواهد کرد.

موارد استفاده از سیستم صوت :

1-هنگام ایستادن دانش آموزان برای مراسم صبح گاهی ضمن خوانده شدن سرود ملی و قرآن کریم,برای نظم بخشیدن به صفوف نیازی به رفت و آمد ناظمان مدرسه نمیباشد و میتوان با سیستم صوت مدرسه اداره کامل را انجام دهند .از سیستم صوت میتوان برای هماهنگ کردن دانش آموزان برای نرمش های کوتاه صبح استفاده کرد.کترل کامل دانش آموزان از طریق سیستم صوت به راحتی انجام پذیر است و به عنوان یک عامل بازدارنده مورد استفاده قرار میگیرد.

2-هنگام برگزاری آزمون های سرارسری و امتحانات داخلی با تلاوت قرآن کریم و همچنین گفته شدن قوانین آزمون از طریق سیستم صوت مدرسه ضمن با نظم شدن جلسه,مراسم به زیبایی انجام میگردد.اعلام وقت آزمون از دیگر نکات قابل توجه می باشد.

3-برای برگزاری مسابقات دانش آموزی و معرفی افراد شرکت کننده در مسابقه با توجه به شلوغی و هم همه و تشویق میتوانید از طریق سیستم صوت مدارس به این گونه از مسابقات به طور کامل نظم بخشید.

سیستم صوت برای نمازخانه مدرسه باید به صورت کاملا مجزا صورت بگیرد

موارد استفاده سیستم صوت مدرسه :

  1. پخش اذان به صورت مجزا
  2. خوانده شدن زیارت عاشورا
  3. برپایی نماز جماعت
  4. برای تجمع دیدار با اولیا  در مسجد مدرسه
  5. مسابقات تلاوت قرآن مجید و…
سیستم صوت مدرسه:

سیستم های صوتی یا صوت برای مدارس و دانشگاه ها می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. یک مدرسه ،   دانشگاه زمینه های زیادی دارد که می تواند از سیستم صوتی بهره مند شود. از کلاس ها ، سالن های سخنرانی ، راهروها ، تا سالن اصلی مدرسه. همه این مناطق متناسب با سیستم های صوتی و صوت متفاوت نیاز دارند. سیستم صوتی ، اگر به درستی در مدرسه نصب شود ، در واقع می تواند به طرق مختلف مورد استفاده مدرسه قرار گیرد.سیستم های صوتی برای مدارس به گونه ای طراحی شده اند که همه افراد در ساختمان قادر به شنیدن پیام با صدای بلند و واضح هستند ، خواه پیام آن به کل مدرسه تحویل داده شود و هم اینکه متمرکز بر ساکنان یک اتاق خاص باشد. از آنجا که مدرسه شما در حال نصب یک سیستم صوت جدید یا به روزرسانی سیستم صوتی فعلی آن است ، ارزش دارد که مدتی را صرف تحقیق در مورد سیستم های مختلف موجود کنید ، و تعیین کنید که کدام یک از آنها نیازهای شما را برآورده می کنند.

در زیر می توانید مقدمه ای در مورد انواع سیستم های صوتی مدرسه و تفاوت های اساسی در مورد عملکرد آنها و مزایای استفاده از آنها در محیط آموزشی خود پیدا کنید.

پاسخگوی سوالات شما هستیم   02188316422

واحد پشتیبانی گروه فنی مهندسی افرا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *