سیستم صوت

سیستم صوت برای کافی شاپ و رستوران

سیستم صوت برای کافی شاپ و رستوران:

سیستم صوت برای کافی شاپ و رستوران یک نقش بسیار مهم در جذب مشتری به شمار میرود. برای هر کسی از ما این اتفاق رخ داده است که بخواهیم برای مدتی به یک کافی شاپ دنج برای نوشیدن قهوه و چای و… برویم و زمانی را در آنجا بگذرانیم.علاوه بر یک چای خوب نیاز به یک فضا همراه با موزیک های خاص در یک کافه حائز اهمیت می باشد.در روز مشتریان بسیار زیادی به کافه ها ی اطراف محل زندگی خود مراجعه میکنند و با توجه به اینکه امکان وجود چند کافی شاپ در یک محل زندگی وجود دارد پس مشتریان برای جذب شدن به بهترین کافه محل زندگی خود مراجعه میکنند و برای داشتن یک کافه ی مدرن نیاز به سیستم صوت کافه بسیار مهم می باشد.

سیستم های صوتی رستوران که برای موسیقی پس زمینه ، صدای پیش زمینه و صفحه بندی طراحی شده اند. ما طیف گسترده ای از بلندگوهای رستوران را برای پاسخگویی به نیازهای طراحی شما از جمله بلندگوهای داخلی سقف در فضای باز ، پایه دیواری ، ووفرهای فرعی و درون زمین با گزینه های بلندگوی بلوتوث ارائه می دهیم. ما هزاران سیستم صوتی رستوران را برای طیف گسترده ای از برنامه ها ، طرح ها و چیدمان طراحی کرده ایم. ما می توانیم بودجه و خرید بسته مناسب سیستم بلندگوهای رستوران را برای برنامه طبقه شما آسان کنیم. از موسیقی ساده در پس زمینه و صفحه بندی تا موسیقی پیش زمینه پرقدرت برای میله های ورزشی و صدای تلویزیون ، می توانید قالب های موسیقی ، کنترل پوشش صدا و قابلیت صفحه بندی مشتری را در قسمت های ورودی خارجی ، ایستگاه های پذیرایی میزبان ، مکان های انتظار ، مکان های غذاخوری رستوران متناسب کنید. سرویس بهداشتی و دستشویی ، آشپزخانه و پاسیوی فضای باز با میزان صدا و کنترل مسیریابی موسیقی.از کیفیت صدای استثنایی Bose ، JBL ، یاماها ، vokale و موارد دیگر برای رستوران ها, غذاخوری ، زنجیره ای فست فود ، کافه ، بیسترو ، کباب پز ، کافه تریا ، استیک خانه  و رستوران های سبک بوفه لذت ببرید. موسیقی پس زمینه و سیستم های صوتی صفحه بندی مهمان نوازی تجاری ما تجربه زمان صرف غذا را با هر منبع صوتی و یا تصویری ، دستگاه بلوتوث بی سیم ، سرویس پخش موسیقی ، دستگاه MP3 ، صدای تلویزیون و پخش کننده های CD چند دیسک به میزان قابل توجهی در مشتریان افزایش می دهد.

اطلاعات جامع برای خرید سیستم صوت کافی شاپ:

بلندگو دیواری و امپلی فایر

سیستم صوت برای کافی شاپ و رستوران با استفاده از بلندگو سقفی یا دیواری:

در کافه و رستوران ها اولین نکته مهم در خرید یک سیستم صوت دیزاین مربوط به آن مکان است,آیا سقف کافی شاپ کاذب است؟اگر سقف کاذب باشد بهترین بلندگو برای آنجا بلندگو سقفی توکار موزیکال میباشد.آیا سقف از نوع گچ یا چوب است؟در اینجا از بلندگوهای ستونی و دکوراتیو استفاده می شود به این دلیل که امکان سیم کشی داخل سقف وجود ندارد و بلندگوها را نمیتوان داخل سقف جاگذاری کرد.با توجه به تعداد و وات بلندگوها, آمپلی فایر صوتی را انتخاب و بلندگوهای سقفی یا ستونی و یا دکوراتیو را به آن متصل میکنیم.در جاگذاری بلندگوها باید به این نکته توجه داشته باشید که بلندگوها در یک طرف قرار نگیرند. برای داشتن صدای دالبی و یکسان در تمام نقاط با توجه به متراژ کافه در خرید تعداد بلندگوها و جانمایی در قسمت های مختلف دقت لازم را داشته باشید. آمپلی فایر صوتی این امکان را به شما میدهد که صدای تلویزیون یا ویدئو پروژکتور خود را به بلندگوها انتقال دهید و از طریق بلوتوث موزیک مورد علاقه خود را از تلفن همراهتان پخش کنید.همچنین رادیو و تنظیم صدای زیرو بم و افکت های دیگر قابل انجام است , آمپلی فایر صوتی ورودی میکروفن دارد و امکان پخش موزیک همراه با خوانندگی را میسر میکند و امکان برقراری موزیک زنده نیز میسر میشود.

کافی شاپ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *