اکو همراه شارژی

قیمت اکو همراه شارژی

اکو همراه شارژی:

قیمت اکو همراه شارژی از روی قابلیت ها و آپشن های اکو همراه مشخص میگردد.برای در یافت بهترین کیفیت و نازلترین قیمت اکو همراه شارژی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

اکو همراه شارژی یکی از مهمترین مزایای اکو همراه شارژی نسبت به پارتی باکس ها و باند های شارژی دیگرامکان شارژ توسط باتری ماشین می باشد.همچنین از باندهای فول رنج و میدرنج در داخل باکس های 5 اینچ تا 12 اینچ استفاده میشود.مدرن ترین و به روز ترین و همچنین اقتصادی ترین اکو همرا شارژی از نظر کیفیت و همچنین شکیل بودن میتوان به اکو همراه شارژی نوید اشاره کرد.علاوه بر ایرانی بودن این باند شارژی کیفیت عالی این باند شارژی,این محصول دارای گارانتی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز شامل میشود.برای خرید اکو شارژی یا سفارش اکو همراه ابتدا تصمیم خود را برای اینکه چه مقداری از فضا نیاز به صدا دارید و میخواهید اکو همراه شارژی چه متراژی را برای شما پوشش دهد بگیرید و سپس از طریق کارشناسان ما سفارش خود را ثبت کنید.بعد از خرید باند شارژی حتما به مدت 12 ساعت آن را برای شارژ اولیه به برق بزنید.مهمترین نکته ای که در باند بلوتوثی نوید قابل ذکر است در تمامی مدل ها از 5 اینچ تا 12 اینچ هر باند بلوتوثی یا باند مسافرتی می تواند 2 باند پسیو با توان خروجی خودش را هندل کند. برای دریافت بهتیر قیمت و بهترین اکو همراه شارژی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اکو همراه شارژی دارای بلوتوث,ضبط صدا و میکروفن تک کانال بیسیم میباشد.

مدل اکو همراه :

مدل های کوچک اکو همراه شارژی به دلیل سبک بودن اکو همراه به راحتی قابل جابه جایی میباشند اما در مدل های بزرگتر که طبیعتا سنگین تر نیز میشوند و اصلاحا به اکو پرتابل نیز آنها را میشناسیم میتوانیم با طراحی چرخ چمدانی اکو همراه راه به راحتی جا به جا نماییم.

لطفا در هنگام خرید اکو شارژی و استعلام قیمت اکو همراه شارژی از طریق فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش اقدام به گرفتن قیمت اکو همراه شارژی کنید و همچنین خرید اکو همراه شارژی انجام دهید تا در هنگام بروز مشکل و نیاز به گارانتی اکو همراه شارژی بتوانید از همین مراکز پیگیری انجام دهید.

در اکو همراه شارژی نوید الکترونیک رنگ بندی اکو همراه فقط در یک رنگ مشکی موجود میباشد.

قیمت اکو همراه شارژی:

قیمت اکو همراه شارژی با توجه به اینکه آپشن های اکو همراه بیشتر میشود قیمت اکو همراه شارژی نیز طبیعتا بیشتر میشود,برای نمونه قیمت اکو همراه شارژی نوید به همراه بلوتوث و ضبط صدا و میکروفن بیسیم گران تر از مدل اکو همراه شارژی نوید ساده میباشد.

  • تلفن دفتر فروش: 02188316422
  • ارتباط در واتساپ : 09124337726

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *