پک پیجینگ
سیستم پیجینگ

پک پیجینگ و صوت

به اصطلاح کنار هم آوردن تجهیزات پیجینگ یا تجهیزات صوتی را پک سیستم پیجینگ یا پک سیستم صوت میگویند.

برای سهولت در خرید پیجینگ و خرید سیستم صوت پک کامل این تجهیزات را شرح میدهیم:

  • آمپلی فایر پیجینگ
  • میکروفن رومیزی پیجینگ
  • سیم های رابط
  • رک صوتی جهت جاگذاری آمپلی فایر

به طور مثال برای راه اندازی سیستم پیجینگ یک درمانگاه یا سیستم صوت رادیولوژی از یک بلندگو سقفی و یک آمپلی فایر 60 وات و یک عدد میکروفن رومیزی به همره سیم های رابط استفاده میشود یا برای سیستم صوت کافی شاپ یا سیستم صوت انواع فروشگاه ها و پاساژ از بلندگو سقفی توکار برای سالن کافی شاپ استفاده میشود,سیستم صوت کافی شاپ صرفا جهت پخش فایل صوتی مورد استفاده قرار میگیرد و نیاز به میکروفن رومیزی ندارد اما سیستم صوت پاساژ به دلیل داشتن طبقات بیشتر نیاز به میکروفن رومیزی جهت پیج دارد.

در سیستم صوت کارخانه از بلندگو شیپوری یا بلندگو هورن به جهت مساحت زیادی که دارد استفاده میشود.

بلندگو شیپوری یا همان بلندگو هورن دارای پرتاب صدای مناسب جهت پیج میباشد و با توجه به استفاده از بلندگو شیپوری در قیمت سیستم پیجینگ کارخانه صرفه جویی میشود, در عین حال با کیفیت بسیار قابل توجهی سیستم صوت نصب میگردد.

در سیستم صوت بیمارستان در طبقات از بلندگو سقفی توکار و در پارکینگ از بلندگو ستونی و در محوطه از بلندگو شیپوری استفاده میگردد.

در تمامی اماکن مختلف رک صوتی متغیر میباشد,با توجه به تعداد اسپیکرها در بعضی از مواقع نیازبه پاور برای تقویت صدا و میزان بار اضافه اسپیکرها علاوه بر  آمپلی فایر پیجینگ پاور هم استفاده میگردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *